TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vad trevligt...

Publicerad 2009-04-29 22:25:41 i Allmänt,

... det är när nya ansikten tittar in i bloggen! :o)
Flera stycken idag, ni är så välkomna!


Hittade denna länk hos Linda P och var tvungen att göra testet.

http://www.zapera.com/survey/demo/personality/

Mitt resultat blev följande:

SÅDAN ÄR DU:

Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".

Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m. andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.

Hm... ja, flyter med strömmen... jodå, jag är bekväm och lat! :D



Lat kväll... gick ut med hundarna en sväng, och så här såg det ut på "min" väg för i vintras... nu är det grönt och fint.

Lagat mat, påtat ihop ett turkost halsband och spelat lite alfapet... lat kväll med andra ord.
Pratat i telefon med K, insåg att jag inte hade råd att åka med till Sweden Rock... suck... får börja spara till nästa år.
Skönt att få ventilera lite bekymmer med henne i alla fall.
Skönt med folk som inte dömer...

Livsteckan från försvunnen dotter har jag fått och ett glas vitt vin har jag druckit.
Nu är det väl dags att slänga sej i bingen för veckans sista arbetsdag.

Kommentarer

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-04-30 06:10:03

God morgon!Ja jag tycker också storlekarna där har ändrats? Önskar dej en fin Valborgsmässoafton!

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-04-30 10:05:32

men ack så ärlig å go!

Postat av: Madde

Publicerad 2009-04-30 10:20:06

Hejsan! Kul test. hat gjort den och lagt upp den på min blogg oxå. Ha en underbar valborgsmässoafton. Kram Madde

Postat av: åsa

Publicerad 2009-04-30 10:37:24

Hoppas du/ni får en bra valborg och att helgen blir bra den också..

Ha dé!/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela