TyraTok

Livet är ett äventyr!

Dripp dropp...

Publicerad 2009-08-05 12:59:19 i Allmänt,

... nu läcker näsan konstant och det känns inte fräscht när man känner att det rinner ner till hakan helt plötsligt.
Det är så tunt så man känner inte när det letar sej  neråt, äckligt va! :D
Jag nyser dessutom så det dånar, tur man inte har grannar...

Febern och halsondan verkar dock ha gett sej men å andra sidan har jag enbart gjort en enda kraftansträngning idag och det var att duscha.
Nej just ja,  jag hängde just lite tvätt,  det gick bra det med.

Typiskt nog är det sol och blå himmel när man inte riktigt orkar vara ute.
Jag som ville plocka blåbär och svamp... morr... jag har inte tid att vara förkyld!

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2009-08-05 17:08:26

Jobbigt!

Hoppas att du kryar på dig snart så du kan ut i skogen och plocka, plocka..

Ha dé!/Kram

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-08-05 18:02:14

Hej på dig! Attans att åka på förkylning nu när värmen kommer åter!

Har läst ikapp lite hos dig....skönt att läsa att det verkar gå bra för dottern!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-08-05 19:46:47

Den tiden har man sällan.

Postat av: Ia

Publicerad 2009-08-06 11:05:36

Om Du bara visste vad mygg det är i skogen skulle Du inte längta dit...vi sitter här och tittar ut i skogen och ser blåbären men vågar oss inte dit så länge det är så här varmt...och då har vi bara "vanliga" myggor!!!

Men det är klart...nosdropp är inte mysigt!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela