TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ettårsdag!

Publicerad 2009-08-11 16:38:37 i Allmänt,

Det är precis vad jag har idag upptäckte jag!



För ett år sedan klev jag in här för att starta en ny "karriär" och jag stortrivs med arbetsuppgifter, kollegor och arbetstider, för att inte tala om det centrala läget som ibland gör att man shoppar aaaaningens för mycket. :o)
Visst saknar jag mina sovmorgnar men å andra sidan behöver jag inte jobba kvällar och helger och det uppväger rättt rejält.

Igår pratade jag med min J, och jag lider så med henne, hon har ett privat  helvete men hon är så tapper.
Längtar tills jag får se henne!

Lider även med Linda J och hennes sorg efter en älskad hund.
Elvis var en charmig bamse.

Nu ska jag jaga rätt på vännen N som lovat att bjussa på kvällsmat idag, men först en promenad till bilen på en sisådär 20 minuter... urk... men det behövs efter sommarens frossande.

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2009-08-11 18:06:02

Det är så roligt, att du trivs med ditt jobb.

Förstår, att din lilla sparv har det jättejobbigt, men va duktig hon är som kämpar på.

Ha dé!/Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-11 19:32:42

Tack TT:)

Usch vad jobbigt det är.



Hälsa tappra J så mycket



Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-11 19:49:03

Vilken tur att du har ett trivsamt jobb nu när det är jobbigt på andra håll, det är viktigt att hitta andningshål! Men herregud så fort tiden går!!



Hälsa J!

Postat av: E

Publicerad 2009-08-11 19:49:52

Men... det var inte alls meningen att vara så där anonym. Det var nån som åt upp mitt E!!

Postat av: Linda P

Publicerad 2009-08-11 20:50:38

Har det redan gått ett år??!! Oj vad tiden går, men skönt att höra att du trivs, som vi sa så är det bara jobbarkompisarna man saknar, inte jobbet i sig direkt... Stor kram till dej och J

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-08-12 07:55:34

Morning! Håller tummarna för dottern!!!

Och grattis till dig o ettårskalaset! Men sjukskrev du dig inte när du var sjuk på semestern?!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Berith

Publicerad 2009-08-13 08:54:48

Så skönt att du hittat rätt vad gäller jobb. Hälsa till J så mycket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela