TyraTok

Livet är ett äventyr!

God regnig morgon!

Publicerad 2009-08-26 08:07:32 i Allmänt,

Ja, kanske är den inte så god då när jag tänker efter...  men det spelar ju ingen roll för upp ska man vilket väder det än är och från bilen till jobbet ska man också ta sej.
Fast idag hade jag faktiskt med regnjackan så jag är torr i alla fall.

Jag antar att detta väder kommer att hålla i sej tills imorgon kväll när vi ska knata fem kilometer i det så kallade Blodomloppet.  Förra året var jag sjuk men i år ska man väl hålla sej på benen får man hoppas.
Efteråt kommer jag väl inte att kunna använda benen antar jag men det är ju en annan historia. :o)

I morse satt jag och läste mannens papper från sjukhuset, han ska opereras nästa vecka och har fått fylla i en hälsodeklaration.
Det fanns även ett papper med där det stod att det var dagkirurgi och att han får gå hem på eftermiddagen. Längst ner fanns en kryssfråga om han hade någon pålitlig person hemma under kvällen och natten och jag tackade för att han kryssat ja där.
Meeen... han förklarade att han inte alls menade mej utan vår inneboende dotter J, så tji fick jag!

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-08-26 08:34:49

Han lever farligt den mannen...

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-08-26 09:34:45

God morgon! Regn och åter regn. Får hoppas att det är bra väder för dej imorgon. Ha en bra dag. Kram Madde

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-08-26 10:02:18

HEJ!

Ja vilket väder. Brolle och jag blev alldeles blöta när vi var på morgonpromenad. Det ska bli skönt att komma bort från allt. Har varit mycket den senaste tiden. Husmålning, bilförsäljning, bilköp, jobb mm mm. Hoppas mannens operation går bra!

Kram A-K

PS. Du bara måste åka till Grekland.

Postat av: Berith

Publicerad 2009-08-26 13:01:13

Det är som så vad gäller mitt jobb att jag helst skulle vilja ha ett jobb i stan. Tyvärr växer inte jobb på trän och speciellt inte i min ålder. Hör du om nåt ledigt jobb så hojta gärna till! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela