TyraTok

Livet är ett äventyr!

I väntans tider...

Publicerad 2009-08-24 14:05:13 i Allmänt,

...sitter jag, men det blir ingen baby utan förhoppningsvis en dator som fungerar fullt ut.
Om nu vår avdelning för sådana ärenden ringer upp vill säga.
Det börjar bli lite enerverande att inte kunna sköta sitt jobb fullt ut.
Vissa funktioner hänger med men det viktigaste jag behöver just nu strejkar totalt.

Ett svart tangentbord till dator.

Annars får jag väl börja fixa till partyfejan inför chefens 60-årspartaj som går av stapeln efter kl 17 idag.
Det tar ju som bekant längre och längre tid att få till det ju äldre man blir... suck.
Jag skai alla fall vara skötsam och köra bil dit och hem, det blev för krångligt att böka med tåg och skjuts hem.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-08-24 19:38:16

Kul med fest, litet god mat och dricka en vanlig måndag. En av kollegorna fyller 60 om några veckor, vi lär väl hitta på något, lagom stillsamt antar jag....;)

Postat av: Berith

Publicerad 2009-08-24 19:54:07

Hoppas det blev en bra 60-års fest! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela