TyraTok

Livet är ett äventyr!

Konstigt nog...

Publicerad 2009-08-25 11:47:26 i Allmänt,

... är jag hungrig trots att jag åt som en glupsk och utsvulten häst från det jättegoda buffébordet igår kväll.

Efter kaffe med kladdkaka dessutom var det knappt så jag kunde ta mej ut till bilen efter den trevliga kvällen i rara chefen E:s trädgård.
Ännu en gång sitter man i en drömträdgård och är så avundsjuk så man är grönare än Hulken... jag vill också ha en trädgård men banken tycker inte jag har en hållbar kalkyl ens för ett hus 600 000-kronorsklassen. :o(
Just när man börjat drömma...

Vid 21-tiden kom ett SMS från dotter J som undrade när jag skulle komma hem och det blev en direkt flashback från det hon var mindre och bodde hemma. :o)
Lydig som jag är åkte jag hem då...  fast det gjorde alla andra också, arbete dagen efter förpliktar till tidig hemgång.

Men som sagt... trots detta svullande igår är jag tokhungrig nu, GE MEJ LUNCH!

Kommentarer

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-08-25 18:24:19

Tjena! Hoppas du fick en smarrig lunch också!

Har läst ikapp lite hos dig; hi, hi..popcornknappen! Den var bra tycker jag!

Håller tummarna för dottern!!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: anne

Publicerad 2009-08-25 20:49:45

det är när man ätit mycket på kvällen som man blir hungrig nästa dag...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela