TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rekordsnabb vecka

Publicerad 2009-08-28 18:28:53 i Allmänt,

Uj vad denna vecka gick fort
Skönt det,  och nu packas trunken, hundar och dotter J in i bilen igen för en helg i stugan.
Imorgon blir det kräftskiva, exmaken med familj kommer upp på förmiddagen. 
Förra året åt vi fyra paket kräftor med alla tillbehör, vi kunde knappt röra oss efter den bedriften, i år ska jag nog i alla fall jag begränsa mitt intag.

Men det är mysigt nu när kvällarna är mörka och  man kan tända lyktor i hela trädgården och sitta framför elden och filosofera.
Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-08-29 04:56:12

Jag var inne på Din sons blogg och läste. Vilket äventyr han är ute på! Måste vara spännande!



oppas Ni får bra väder till kräftätingen. Kräftor gör sig ju bäst ute av någon anledning. Ovanligt att någon kan festa tillsammans med en exmake och hans familj tror jag, (utan att veta förstås!)

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-08-29 08:03:52

Morning! Hoppas ni får en underbar helg i stugan!

Mitt återbesök gick bra!



Jag var också in o grattade o kikade hos din son, önskar honom lycka till!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Mia

Publicerad 2009-08-29 12:41:28

mysigt :)

Postat av: Paula

Publicerad 2009-08-29 15:29:38

Hoppas ni får en toppenhelg! Jag klämmer utan problem i mig ett kilo kräftor jag, fast det gör inget om maken tar 6 stycken av dem så jag slipper få ont i maggen!

Kramen

Postat av: vivan

Publicerad 2009-08-29 16:54:01

Skall tända mina lyktor i syrenträdet ikväll...det blir så mysigt!Är ute och tassar runt i bloggar, och nu kom jag till dig!

Trevlig helg!

Postat av: Berith

Publicerad 2009-08-29 17:10:30

Hejsan! Vet du nån som är intresserad av att köpa keramik av Rosa Ljung? Jag säljer ut min samling!

Finns att beskåda på bloggen + skor o väskor.

Postat av: åsa

Publicerad 2009-08-29 17:35:40

Hoppas att ni får en riktigt mysig helg!

Ha dé!/Kram

Postat av: anne

Publicerad 2009-08-29 20:46:22

Jösses! Jag brukar ledsna på skalandet efter en 3-4 st...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela