TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rena rama hösten...

Publicerad 2009-08-22 01:10:33 i Allmänt,

... känns det som när regnet öser ner och det är kolsvart ute.
Till sensommarens försvar ska dock sägas att det inte är kallt ute i alla fall.
Alltid något!

Jag tycker hela sommarvädret har varit så konstigt så det knappt kan vara sant...  men hur nu det var så drar vi oss mot  hösten och alla uppbrott.
Ikväll var dotter D med pojkvän här och åt samt hämtade grejer för flytten upp mot norr.
Nu har ju hon varit borta periodvis för studier och annat så lite van är jag men ändå...
Imorgon har vi fest för sonen som fyller år när han är i Kina... det blir mer ovanligt för han har inte varit borta mer än lumpen i Boden.
Sparven J är hemma nu men troligen bara tillfälligt...  ska det bli en  höst utan ett endaste litet ättelägg i närheten?
Helst vill jag bo på en stor gård med ett hus åt varje unge... men det vill nog inte dom, och inte banken heller för den delen.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-08-22 09:24:35

Visst kom hösten lite häftigt över en.

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-08-22 11:28:22

Risken är att barnen vill flytta från "mammas gård" i alla fall. Och jag vet inte om det vore lyckat att ha barnen runt benen så nära hela livet.



Fast vi har förstås alltid bott ett stenkast från Rolands mamma och det har alltid fungerat bra.

Postat av: åsa

Publicerad 2009-08-22 11:57:07

Jag skulle nog inte ha några problem med att ha barnen så nära mig, det är nog de som skulle tycka tvärtom..(kanske..)

Ha dé!/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela