TyraTok

Livet är ett äventyr!

Totalt onödigt...

Publicerad 2009-08-04 18:47:14 i Allmänt,

... var det att köpa nya trädgårdsmöbler för inte kan man sitta ute en enda minut utan att myggorna anfaller.
Denna regniga sommar har gjort att vi har hur stora problem med mygg som helst och det lär ska vara den här aggressiva mördarmyggan som biter innan dom hinner sätta sej.
Kan nog vara så för dom är ovanligt små...
Jag får ju inga bett så jag kan inte uttala mej om den saken.


(Bild från Wikipedia)

Ska strax ge mej ut med hundarna och dom stackarna får nästan göra det dom ska i farten innan molnen av mygg är runt omkring oss.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-08-04 19:08:10

Om mygg tycker jag inte!!!

Postat av: Ia

Publicerad 2009-08-05 10:27:15

Vi var i Ramnäs i söndags och klöv ved i sex timmar...trodde jag skulle bli galen på myggen...så jag kan bara intyga att de är förskräckliga!! I Haraker har vi det lite drägligare ;)



Idag blir det sol och bok i trädgården!!! Ha det gott!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela