TyraTok

Livet är ett äventyr!

En riktig skogsgran...

Publicerad 2009-12-26 22:29:51 i Allmänt,

...det är vad vi har, lite lagom spretig men kraftig och vacker!



Idag har jag spenderat några timmar i gamla lägenheten för att försöka packa det sista och städa lite.
Rätt som det var stod hyresvärden på garagetaket och knackade på köksfönstret, haha och där stod jag på diskbänken i långkalsonger och skurade köksskåp.

När vi kom hem stötte jag på en granne som bor ovanför... hmmm... han blev nog inte glad när han såg att det var jag som flyttat in, han tillochmed frågade om jag hade gjort det, hehe.
Vi har tjafsat en hel del på mitt gamla jobb om gymmet och dess regler vill jag minnas.
Det här kan bli spännande... fast det är en vuxen människa så man kan ju hoppas att han låtit detta passera.
Jag har i alla fall gjort det.

Visar lite av de fina pärlorna jag fick i julklapp också, detta ska bara bli smycken till mej själv tror jag bestämt.




Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-12-27 09:52:45

Kan bli mycket snyggt av dessa pärlor!

Postat av: anne

Publicerad 2009-12-27 12:08:06

Verkligen läckra pärlor!



Den där grannen...Gammalt skit får han väl bara ta och gräva ner, allt annat är väl tönteri. Om du sedan bor i samma hus eller inte betyder knappast att ni behöver ha fredagsmys tilsammans. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela