TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag hade ingen champagne...

Publicerad 2009-12-10 09:07:03 i Allmänt,

... att fira sista pendelturen med på tåget, men jag jag bubblade inombords i alla fall! :o)

Dessutom syntes jag inte så jag hade inte haft någon att skåla med men jag sparade min femtiolapp idag också.
Den måste jag lägga ut på strumpor för det inser jag att jag glömt hemma till kvällsstassen.
Det gör inget för det blir inte många strumpor som får flytta med in till staden såg jag när jag rensade igenom den lådan, mycket slitna hälar och småhål fanns på de små rackarna.


Inte mina fötter på bilden, men det skulle kunna vara, jag tycker om färgglada strumpor!

Annars är jag på gott humör, har sovit bra inatt utan ilande värk i höften och jag är lite peppad inför kvällen då vi ska på julfest i Stadshusrestaurangen.
Vi startar upp 17.00 i vårt lunchrum med lite uppvärmning först och det var så bra musik på radion imorse när jag satt på tåget så kände det som om jag redan var på G!
Bland annat Phil Lynott med King´s call... det var länge sen jag hörde den,  då blev det fullt kräm i lurarna.

Men nu ska jag möta den bistra verkligheten och logga in telefonen, alltid kul när fakturorna gått ut. ;o)



Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2009-12-10 11:58:09

Hoppas du får en supertrevlig kväll, ladda energi så det räcker hela flytten! :0)

Postat av: åsa

Publicerad 2009-12-10 14:42:40

Sicken tur, att du kunnat spara några femtiolappar så du har till nya strumpor nu när du ska bli "stadsbo"..

Hoppas du får en trevlig kväll och att du inte förtar dig i flytten..

Ha dé!/Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-10 16:49:47

Ha en trevlig kväll! Coola strumpor

Postat av: Linda P

Publicerad 2009-12-10 21:48:51

Lycka till med flytten!! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela