TyraTok

Livet är ett äventyr!

John Blund...

Publicerad 2009-12-02 08:58:15 i Allmänt,

... var inte nådig igår... han såg till att jag slocknade som en stock innan huvudet landade på kudden och att jag dessutom var halvt medvetslös i morse!



Eller var det timmen på gymmet som fixade till det..?
Ja vilket som... till slut kom jag väl upp och fick i mej kaffe så nu verkar även hjärnan ha fått sin dos av uppiggande medel.
Även idag är himlen blå fast det var kallt som tusan, igår kväll hade vi åtta minusgrader.
Mannen var uppe tidigt,  skulle skjutsa en kompis och när han kom hem igen körde han min bil varm,  jätteskönt!
Igår fick jag dessutom så fina ljus av honom, han skulle lämna blod men eftersom han opererade sej för några månader sedan fick han inte göra det.
Men han fick ändå gåvan, mackan, juicen och en kalender!
Gåvan gav han alltså vidare till mej, dom är så snygga, dessa ljus att man inte kommer att vilja elda upp dem.

Idag är det puckeldagen, det vänder mot sovmorgnar igen!
Tänk att man värderar det så högt... nej Berith, det är inte åldern som gör att jag vaknar tio i sex någon gång då och då! :o)
Bara lite för mycket tankar tror jag...

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-12-02 22:42:33

Ibland blir det på det ena sättet med sömnen och bland på det andra. Man får ta det med jämmod!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela