TyraTok

Livet är ett äventyr!

Näst sista morgonen...

Publicerad 2009-12-11 09:18:06 i Allmänt,

att slå upp korpgluggarna här i byn! 

Klev upp halv åtta med lagom pirr i magen och inte ett dugg bakis eftersom jag var väldigt moderat i mitt alkoholintag igår.
Tror det blev tre glas vin allt som allt plus någon liten nubbe jag blev bjuden på.
Vi fick jättegod mat,  sushi till förrätt och det var första gången jag åt det, det var rätt OK.
Stadshusrestaurangen är ju kända för sin otroligt goda mat och vi blev inte besvikna igår heller, tre olika färsbiffar, lamm, vilt och kalv tror jag det var.
Man tvingade sej att äta allt trots att man var proppmätt för det var sååååå gott!

Mannen hämtade mej vid 21.30-tiden och då svängde vi in hos broder och tog en fika. Har inte träffat honom på flera veckor men allt var sej likt.
Jag visade honom den nya funktionen på Hitta.se som heter Gatubild, lite kul att åka fram på "sin" gata.

Nu är klockan strax över nio och vi ska strax åka in till staden för att hämta nyckeln och speja in lyan... så sabla spännande!!!
Sedan åker vi och hämtar J, hon ska installeras på stället hon ska bo på men sen hoppas jag att hon får vara med mej ikväll och kolla på Idol.

Nu far jag!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-12-11 10:57:02

Halloj! Härligt att kolla in nya lyan spännande. Snygga strumpor. Ha en bra helg. Kram Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela