TyraTok

Livet är ett äventyr!

190 knyck...

Publicerad 2009-02-04 16:37:12 i Allmänt,

... har dagen gått undan i!

Tur att inte alla dagar är så här, men samtidigt är det ju roligt när man har flyt i jobbet och kan erbjuda folk det dom vill ha.
Eftermiddagen bestod av ett möte med chefer från fältet, trodde inte det skulle bli nåt roligt alls, men det vart det!

Tänkte ju ta min första träningstimme men det hann jag inte med idag, så träningskläderna får vara kvar här över natten för ett nytt försök i morgon.

Apropå morgon... i morse när jag låste upp dörren till mitt lilla kontor låg det en telefonkatalog och lite papper på golvet, och lådorna i en hurts stod öppna!?
Vem rör sej här under sena timmar??

Nu ska jag memomera hur allt står när jag strax ska gå hem, så får vi se imorgon om någon stökat.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-04 17:46:47

Mystiskt, mystiskt.

Postat av: åsa

Publicerad 2009-02-04 18:38:26

Jadu...

Visst verkar det lite konstigt...

Ha dé!/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela