TyraTok

Livet är ett äventyr!

Blinded by the light...

Publicerad 2009-02-08 11:17:48 i Allmänt,

... eller i alla fall av den vita snön som totalt täcker världen utanför.
Det är så vackert!!



Längs hela sidan av vår lägenhet löper bilverkstadens garagetak i höjd med fönsterbrädan,  så det blir rejält ljust i ögonen när man kommer in i köket eller något av sovrummen som vetter åt det hållet.
Det är väldigt lätt att tvätta fönstren åt det hållet, bara att kliva ut på taket! :o)
Men nu är det som sagt snö nästan upp på fönstren.

Jag är vaken Anne, jag klev upp före nio idag med, känner mej så duktig!
Att jag sen inte gjort något vettigt med tiden stör mej lite men man kan ju inte vara perfekt jämt.
Just Anne gav mej en utmaning igår som jag håller på att klura på.

Sju sanningar om mej själv, det kan jag ju inte motstå men jag måste tänka efter lite... det kommer strax!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-08 11:22:06

Den som känner mig hade börjat tvivla redan vid att jag skulle sitta i en gran, speciellt en LITEN gran!

Postat av: åsa

Publicerad 2009-02-08 11:35:16

Här är det också väldigt vitt just nu...det har kommit ett par dm snö under natten så idag blir det en "innedag".

Ha dé!/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela