TyraTok

Livet är ett äventyr!

BRRRR...

Publicerad 2009-02-09 08:54:03 i Allmänt,

... jag säger bara fan för 10 minus och 15 minuter försenat tåg!

Min ben frös snabbt till ispinnar trots att jag vandrade fram och tíllbaks på perrongen med Rix i lurarna tills det isiga tåget kom.
Tydligen hade det varit strömlöst mellan Borlänge och Ludvika, trist för oss alla som stod efter vägen och väntade... undrar hur mycket snö det är uppåt nu?

Så här tycker inte jag att måndagar ska få börja,  och jag håller med Plast-Tanten, vart kommer alla måndagmorgnar ifrån?
 Jag tycker dom borde ransoneras,  typ varannan eller var tredje kunde man stå ut med.

Jag blir inte gladare av att solen skiner idag efter en grå helg!
Tanken slog mej att ta ut en semesterdag när jag såg väderrapporten i morse, men plikktrogenheten tog över som den så ofta gör.
Så det är väl lika bra att dyka ner i pappershögarna och se vad som behöver åtgärdas...

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-02-09 10:29:08

Lider med dig Titti! Tur att jag inte behövde ge mig ut i kylan i morse. Nu är det "bara" hälften så kallt. Ska ta tåget till Sala och jag hoppas verkligen att det inte är försenat!

Ha en bra måndag!

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-09 11:29:51

Men nu är du på plats antar jag! Här skiner solen! :)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-09 21:42:13

Nu har jag antagit utmaningen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela