TyraTok

Livet är ett äventyr!

Dagens höjdpunkt...

Publicerad 2009-02-02 16:07:54 i Allmänt,

... är att jag vann på vinlotteriet på jobbet!

Fick en flaska av det goda hjortonvinet jag vann en gång förut.
Alltså har jag inte gått back ännu för jag vann först storpotten som man kan vinna en gång/år.
Jag fick den första gången jag deltog! :o)
Sedan har jag vunnit tillbaks flaskan jag satsat de nästkommande två dragningarna, hehe.

Idag var det min tur att ha telefontid på eftermiddagen, vi har det bara på måndagar så man har var femte måndag och det har knappt ringt alls.
De som ringt har varit så trevliga och en del har bara blivit felkopplade.

Nu återstår att se om raggan går lika bra som dagen i övrigt gått med tåg som avgick i tid och som dessutom vart gratis.
Kan det vara en helt bra måndag!?

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-02 17:41:05

Det där låter oroväckande bra.

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-02-03 05:23:31

Morning! Grattis till vin(sten):)

Postat av: tekirch

Publicerad 2009-02-03 05:36:20

Hej! Asbra blogg :)

Allt bra med dig idag?

Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll? Ha det gött i alla fall.

Postat av: Berith

Publicerad 2009-02-03 07:05:49

Måndagar kan faktiskt vara bra...det händer ibland!

Ha det

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-03 11:34:56

Tänk att måndagen fortsatte i samma anda! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela