TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det är faktiskt fredag!

Publicerad 2009-02-20 13:59:36 i Allmänt,

Det är fredag!
Tåget var gratis i morse igen!
Solen skiner!

Jodå, det mesta är bra, förutom den berömda datorn då... att ligga på prioritetslista innebär fortfarande ingenting för servicen.

Nå, jag knåpar på i alla fall, har fått undan massor med tråkjobb, insortering i arkiv och pärmar bland annat.
Putsat alla fria ytor på bord och fönsterbrädor, till och med torkat lite golv, det är inte så fräscht nere längs listerna och det är klart när städningen består av lite moppning...

Imorgon fyller mannen 49 år, måste låna lite pengar av honom så jag kan köpa en present.
Fast jag har planerat att bjuda ut honom på mat och Monaco Blues Band nästa fredag, det kanske räcker!?
Sockerkakan han bakade igår var supergod, och det är nog första gången jag smakat något han bakat.
Han påstår själv att han bakat bröd förut men det har jag i så fall förträngt.
Kanske vart så chockad den gången också att hjärnan inte tog in den synen..!!

Började virka en halsduk igår och nu vart jag tvungen att springa ut på lunchen och köpa mer garn.
Jag köpte ett lila nystan igår på måfå för att kunna fortsätta virka rutor till en tänkt väska, men det garnet var för tjockt så då gick jag in på Drops Design på nätet och hittade ett superenkelt mönster.
Bildbevis kommer.
Kan inte fatta att jag blivit så hooked up på virkning helt plötsligt??

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-20 18:25:18

Monaco Blues Band, från Monaco? Dit var jag aldrig, köpte bara korv i deras korvmoj. Jodu, nu kom jag på, jag var visst dit en gång med syrran och hennes dåvarande, men det blev något tjafs, så vi drog ganska omgående. Till Extremes vill jag minnas, mitt andra hem en period.

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-20 19:30:20

Anne!

Japp, kära gamla Monaco!

Men Striman... mjäe, där var jag inte ofta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela