TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det är freeeedag!

Publicerad 2009-02-13 11:56:38 i Allmänt,

Snabbaste arbetsveckan på väldigt länge är snart slut!!
Rummet är fortfarande kaos, men efter lunch ska jag ta tag i saken och få möbler på rätt plats.
Lite svårt att göra under telefontiden på förmiddagen.

Samtal från N, alla är någotsånär friska och pigga inför kvällen, tjo!!
Knatar upp till badet efter jobbet och åker med henne hem för ett glas gott innan vi ska försöka åka buss tillbaks ner på stan.
Jag säger försöka, för ingen av oss har åkt på SMS-biljett någon gång, vilket man numera måste i Västerås, om det inte finns en biljettmaskin i närheten.
Spännande, haha! 

Men nu väntar min matlåda, tonfisk, quinoa och wokgrönsaker, har haft slim-line-lådor hela veckan men är hur plufsig som helst i alla fall men det skyller jag på den röda faran som naturligts flaggar ankomst lagom till helgen. :o(

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-02-14 07:29:11

Vill bara önska en riktigt skön ♥Alla Hjärtans Dag♥

Postat av: E

Publicerad 2009-02-14 17:13:52

Men hallå, kan man få en uppdatering på bussäventyret och fredagskvällens begivenheter? :0)

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-14 19:36:09

Tack Berith, raring! Önskar dej detsamma!



E, jag håller ju på att ta mej upp till ytan igen, haha. Det kommer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela