TyraTok

Livet är ett äventyr!

En dag i staden...

Publicerad 2009-02-28 18:52:36 i Allmänt,

... blev det idag!
Jag satt just här imorse och funderade på vad jag skulle hitta på när jag fick SMS från kära vännen N.
Hon ville ha shoppingsällskap och sådant tackar man inte nej till.
Dusch, frukost och lite fix innan jag klev på 11.22-tåget som var märkvärdigt tomt.
Skönt att slippa höra en massa samtalsämnen man inte vill lyssna på men hör ändå fast man har högsta volym på lurarna.

Vi började med att köpa oss varsin ny ögonpenna, hittade två så snygga färger men nu fick det bli en grå.
Den andra tar jag vid nästa lön.
Så köpte jag mer garn till min sjal innan vi började röja i klädaffärer.
Provade säkert 15 par jeans, ett par Levi´s satt faktiskt  bra och kostade bara 699:- varav jag hade presentkort på 400, men dom var lite väl smala nertill.
Inte så snyggt i sommar när man ska ha gympadojor eller nåt till,  överkroppen är liksom för stor så det blir inte symestriskt, nope!
Däremot köpte jag en svart t-shirt till mej och fempack svarta strumpor till mannen,  tillsammans gick det på 100 spänn!

Så var det fikadags men jag var så hungrig så jag åt kycklingpaj på Coffeehouse BG.
Underbart god!
Jag har alltid misstänkt det när jag tittat på den i disken, och nu vet jag att den är det!

Så gick vi en liten vända till men slutade på ICA för lite matinköp innan vi skildes åt på centralen för att ta olika färdmedel hem.
En toppendag igen!   vaeder/Wetter39.gif    Och solen strålade!

Nu börjar gratängen dofta gott i ugnen.
Potatis, blomkål, broccoli, kassler, en massa kryddor och grädde, får se vad det blir av den blandningen.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-28 20:46:10

Ännu en toppendag då!?! Du har visst haft flera på raken eller hur!?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-01 08:57:01

Godmorgon!

Knasiga kommentarer kan ju komma ibland....denna var mest komisk eftersom personen lämnade bloggadressen. Så antagligrn ville väl personen bara ha lite uppmärksamhet.

Ha en skön och fin söndag!

KRAMEN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela