TyraTok

Livet är ett äventyr!

Gympremiär!

Publicerad 2009-02-05 18:52:47 i Allmänt,

Det var nästan så jag inte lyckades ta mej ner i dag heller till gymmet, för mötet på eftermiddagen blev längre än tänkt.
Vet inte hur många gånger jag nickade till... sabla paltkoma!
 Så blir det lite instängt och ämnet är inte så där jätteintressant, det blev lite rörigt och då tappar jag fokus.

Stack i alla fall iväg strax efter fyra och gick i rask takt på löpbandet,  rodde någon kilometer eller två på roddmaskinen och körde lite benträning.
Personalen hittade inte mitt program men det är ju inte så konstigt... 2-3 år sedan jag var där sist, så jag fick en tid med sjukgymnasten för att göra ett nytt.
Lika bra att göra rätt från början och jag vill koncentrera mej på rygg och mage till en början.

Känner mej nöjd med mej själv idag faktiskt!
Ikväll ska jag verkligen försöka ta mej i säng tidigt, igår ringde brorsan så då snackade vi i luren till halv tolv!
Han börjar ju jobba vid ett på natten så han är pigg så dags.

Imorgon är det freeedag!! :o)

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-06 08:01:10

Duktigt! Jag skulle också behöva men latmasken är starkare än jag. Jag skulle behöva komma på någon typ av smygträning som latmasken inte märker.

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-06 08:03:12

Tanten, det diskuterade vi på fikat igår.

Om det kanske kunde uppfinnas nåt täcke man kunde svepa in sej i över natten och vips var man vältränad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela