TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hastigt och lustigt...

Publicerad 2009-02-25 08:10:04 i Allmänt,

...fick jag överta en massagetid nu klockan nio på morgonen!

Jag har egentligen tid imorgon kl 12,  jag har en gång i månaden och den tiden inkräktar på lunchen,  så det är skönt när man kan byta till en annan tid.
Vi får betala 200 kr för 25 minuter, en jätteduktig kille som kommer hit till jobbet och knådar oss.

Imorse hände det jag inte gillar... man vaknar till och kisar ut i mörkret och tänker: Skönt, jag kan somna om!
Precis när man drar igen korpgluggarna igen börjar mobilen bräka för uppstigning!
Är det inte vidrigt!?
Vilken tur att jag får tre sovmorgnar denna vecka!! :o)

Tåget fick jag betala när vi passerat Hallstahammar så där sparade jag in en tia, hehe.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-25 09:29:21

Godmorgon!

Idag kom ett lite mail att jag inte fick jobbet. Litet och opersonligt.

Säkert ett trist ställe det där, hihihi.

Det är bara fortsätta att söka.

Ha en bra dag!

KRAM

Postat av: Berith

Publicerad 2009-02-25 12:17:01

Hur bär du dig åt för att slippa betala på tåget? Har du inte pendlarkort??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela