TyraTok

Livet är ett äventyr!

Idag känns det bra!

Publicerad 2009-02-24 10:51:14 i Allmänt,

Betydligt bättre än igår!
Konstigt det där med mående...

Men jag la mej tidigt igår och känner mej utsövd, men jag missade läkarens telefontid idag igen.
Jag blir galen på mej själv att jag inte kommer ihåg på förmiddagen att ringa henne.
Antagligen för att foten inte börjat värka så mycket då som den gör när jag knallat runt här en hel dag.

Men jag har fått igång datorn här på jobbet, HURRA!
Det är så mycket enklare att jobba på sitt eget rum!
Snabbt fixat var det också, felet låg där jag anade men inte själv kunde fixa.
Men chefen fick ringa en gång till imorse och hon hon var arg! Det lönade sej.

Dessutom hade min rara chef bakat semlor till oss alla,  och himmel så gott det är med hembakade semlor!
Det blev årets första och antagligen sista för jag gillar inte köpesemlor, jag  kommer inte att baka några och jag gillar definitivt inte mandelmassa.

Så var tåget gratis idag igen! :o)

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-24 18:09:16

Jag åt Killevippen till fikat på eftermiddagen och det var gott! :)



Vad är det för fel med foten?

Postat av: Berith

Publicerad 2009-02-25 07:06:43

Låter som en "vanlig" dag i våra liv...tihi. Hoppas det går att göra något åt din onda fot!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela