TyraTok

Livet är ett äventyr!

Konstigt...

Publicerad 2009-02-06 08:15:01 i Allmänt,

... jag har längtat i flera dagar efter fredagen,  och nu när den äntligen är här har jag ingen fredags-feeling alls!?

Har ju inga planer för helgen, men det har jag ju sällan så det borde inte bero på det...
La mej förhållandevis tidigt igår och har sovit som en stock, men är ändå trött, i alla fall nu, kanske piggnar till under dagen.

Såg på Anna Skipper igår, det vart ett lite annorlunda program med Sanna Bråding.
Jag har egentligen aldrig haft några direkt åsikter eller tankar om henne, varken före eller efter hennes framträdande i pressen om drogmissbruket.
Men igår berörde hon mej starkt.
Modig tjej med stora problem, som hon i alla fall igår till synes lyckades närma sej.

Nu kom posten... dags att jobba lite.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-06 08:49:43

Hoppas fredags-feelingen kom med posten!

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-06 16:02:45

Det var ju just det att jag inte alls vet om det är ett jobb jag vill ha eller om det bara är Luther om säger att jag borde vilja.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela