TyraTok

Livet är ett äventyr!

Långt till våren?

Publicerad 2009-02-08 18:00:48 i Allmänt,



Inte känns det som om man kommer att kunna sitta ute i den lilla täppan på ett bra tag, men lyktorna har ju fått fina mössor i alla fall!

Lite slitigt att gå med hundarna för det var inte plogat överallt vid lunchtid men nu verkar det som om dom kommit ifatt.
Överallt slet folk med sina snöskovlar, tur man har så liten plätt att bry sej  om.
Vilket jag för övrigt inte gör för den delen, mannen sköter ju sådant, hehe.

Tänk att jag fått ihop ett enda halsband denna helg, och inte har jag sytt heller.
Men jag har klippt till tyg till ett linne i alla fall.
Dammsugit, diskat, tvättat, ja allt det trista man måste göra även på en söndag.

Hoppas av hela mitt hjärta att middagen jag ska på nästa fredag blir av så man får något lite roligare att skriva här om.
Helgerna är bara en transportsträcka till måndagen känns det som även om man får vila lite.
Jag vet att det beror på mej själv, men är man lite pank och trött så blir det inte mycket gjort... tyvärr.

Nu ska jag utmana sju stycken på nya sanningar!
Linda P
Linda J
E
Anna-Karin
Åsa
Berith
Madde

Fram med sanningarna nu girls! :D

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-08 18:09:44

Kul:)

Me nden tål att tänkas lite på. Tar mig an den imorn efter jobbet:)



Kram och ha en fortsatt bra kväll. Ses vi imornkväll?



Å har du skapat några nya alster? hihi

Tror jag behöver/vill ha, liten nya fotgrejer för just nu har jag inga. Känner mig lite naken

Postat av: Berith

Publicerad 2009-02-08 21:13:06

Ha ha, jag antar utmaningen och skriver liksom Linda, i morgon! Tack för det!!

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-09 08:55:52

Ja, min trogna storkund, jag skapar och donar fast det går långsamt,haha.

Ses säkert ikväll, har i alla fall släpat med träningsgrejerna så håll korven varm!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela