TyraTok

Livet är ett äventyr!

Morr´n!

Publicerad 2009-02-12 08:19:53 i Allmänt,

Tåget i tid, kändes skönt att vara på plats före åtta, det var ett tag sen.
Visst kan jag återgå till att åka bil och styra tiden själv, men det är så trist att komma till en helt igenfrusen kall bil varje kväll.

Kvällen igår tillbringades i soffan, somnade efter kycklinggrytan och vaknade lagom till Det okända.
Mitt humör var inte bra så där kunde jag ligga... insåg på vägen hem från jobbet att det var på dagen fem år sedan jag förlorade vår gemensamma som så så deppade jag ihop lite.
Fast det är ett  framsteg att jag inte tänkte på att det var den dagen direkt på morgonen...

Men idag är en annan dag,  och jag är så sabla trött.
Urusel sömn denna natt,  har vridit och vänt mej, hostat och hackat, väldigt tröttsamt.
Antingen har jag väldigt långsam reaktion så min kropp inte hängde med att det varit fullmåne, eller så skulle jag inte sovit i soffan.

Just idag ska jag vara på workshop angående vårt nya arbetssätt mot skolorna efter förmiddagsfikat, och eftermiddagen går åt till gruppmöte.
Kvart över tre ska jag träffa sjukgymnasten för att lägga upp ett nytt träningsprogram och sen ska jag väl hem!
Jisses vilken dag, hur ska jag hinna få något arbete undanstökat!?

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-12 09:09:19

Vanligt arbete var det länge sen jag kände att jag hann med på arbetstid men det kanske beror på de lite speciella omständigheter.

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-02-12 13:15:15

Hejsan!

Ja, det var en fin dag igår. En glädjens dag fast det var onsdag.

Hoppas allt är bra med dig.

Jag får veta nästa vecka hur det gått.

KRAM

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-12 16:46:43

Vissa dagar på jobbet är inte menade att jobbas på!



Trist med förlusten då för fem år sedan, förstår att du tyckte du lika gärna kunde ligga där i soffan.

Postat av: Augustikid

Publicerad 2009-02-12 19:14:37

Nyheter på www.augustikid.se



Namnsmycken medmera!



Just nu är det även FRAKTFRITT!!



Välkommen.

Postat av: Augustikid

Publicerad 2009-02-12 19:14:37

Nyheter på www.augustikid.se



Namnsmycken medmera!



Just nu är det även FRAKTFRITT!!



Välkommen.

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-12 19:40:40

Ligger du i soffan i kväll också? Jag skule gärna luta mig litet....

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-12 20:03:26

Anne, jag ligger inte i soffan, jag har ätit, duschat, spelat alfapet och rastat hundar!

Luta dej du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela