TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nä, nope, nej...

Publicerad 2009-02-23 22:05:04 i Allmänt,

...arbetslusten hade aldrig funnits och infann sej inte heller senare under dagen.

Dock råkade jag pyssla med något just när jag skulle in till chefen för lönesamtal.
Det hade jag i alla fall lyckats glömma bort!
Men jag skyller på att jag inte satt i mitt rum vid min kalender. :o)
Och att jag just ringt Konsult o Service och fått ännu en prioritet!!  Undrar hur högt man kan komma i den listan utan att saken åtgärdas..?

På morgonen hörde jag en av mina kollegor hojta Grattis Titti! och jag funderade på vad jag vunnit?
Men hon hade sett fel i almanackan insåg hon när hon såg min undrande min.
Hehe, men tanken var ju god, och hon kan hojta om en månad istället, men hon var inte säker på att hon skulle komma ihåg det då.

Annars?
Näe... träningslusten infann sej inte heller utan tröttheten bredde ut sej ikapp med värken i fotjäkeln så jag tog 17.15-tåget hem och fick grillad kycklig med grönsaker.
Sedan somnade jag så sött under min lila filt i soffan och slapp gå ut med hundarna när mannen insåg att det var mitt favoritprogram Design Simon & Tomas.

Det var den måndagen det.
Undrar om tisdagen bär med sej något spännande i form av datorfixande kanske...

Lönesamtalet??
Jodå, det var bra! ;o)

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-24 07:00:56

Då gäller det bara att själva lönen blir bra också.

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-24 10:52:13

Tanten, jag får vara nöjd med höjningen för jag har trots allt bara jobbat 6 månader!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela