TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nästan i mål...

Publicerad 2009-02-17 21:20:23 i Allmänt,

Träningen gick bra, kommer nog att känna av det imorgon.
Men då vet man ju att man gjort nåt!

Ommöbleringen gick också bra, men datorn ville inte vara med när vi kopplade upp alltihop igen...
Hoppas, ber och håller tummarna att Konsult & Service kommer imorgon för annars blir det lite panik.
Går ju inte att sköta jobbet utan den kära datorn.
Nog för att jag har mycket att plocka med men jag måste ju fixa det löpande och allt görs via burken.



Här hade jag just startat upp projektet, hoppas jag kan få en efterbild imorgon.

Nu, dusch efter en halvtimmes rask hundpromenad i mörkret.

Kommentarer

Postat av: Linda P

Publicerad 2009-02-18 11:19:16

Hoppas datorn hoppar igång igen.... Väntar spänt på efter-bilden! KRAM

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-18 20:13:27

Vad duktig du är som möblerar om! Speciellt på jobbet. Eller var du mest tvungen att göra det?

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-18 21:44:42

Linda, den vill bara till hälften, kommer in på mitt gamla tiflog med mitt nya lösen!!

Bild kommer nog nästa vecka om jag sliter på lite med pärmar och pappershögar.



Anne, jag ville. Här hemma går ju inte att möblera om speciellt mycket så då får man ta den förändringen på jobbet, haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela