TyraTok

Livet är ett äventyr!

Scott bort!

Publicerad 2009-02-21 10:47:40 i Allmänt,

Det gjorde ju inget...  jag minns hur rädd man var för honom när han bodde i Västerås... han var ju inte den snällaste typen på vår sida av staden direkt.
Men det  blev ju karl av honom också.

Nästa gång måste det väl bli krögaren eller journalisten, vad tror ni?

Lördag morgon och  jag sov till nio, vaknade av att mannen gick ut med hundarna.
Kom på att han fyller idag och att jag hade tänkt gå ut med dem så han slapp någon morgon i alla fall, men tji!
Han är morgonpigg och det är inte jag, så jag får hitta på något annat idag.
Igår hade han dammsugit hela huset och torkat golven, så det kan jag inte heller göra... tårtbotten bakade han också igår men jag kan ju göra resten kanske.

Idag ska jag åka skridskor med dotter J!
Det var ett par år sen... ja, säkert 10 år sen så det blir spännande.
Om ni inte hör av mej så har jag hamnat i gipsvagga!

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-21 11:49:37

Den här stackars tanten har inte ens några skridskor längre...

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-21 16:24:04

Hejsan!

Hoppas du kom hem helskinnad från skridskobanan.

JA, det är tredje gången jag har det på 5 år så det lär ju komma fler gånger.

Det värsta är att det kostar 300 kr att gå till ögonsjukhuset, som jag måste göra här.

MEn man blir ju frisk.

Ha en finfin kväll!

KRAM

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-21 20:25:14

Hur gammal är han Scott? Jag måste vara för gammal för jag har inget minne av honom...

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-21 22:16:49

Kommer du ihåg syskonskaran Malm? Reine, Kjell-Ove (???) och ett antal mindre systrar.. Vi bodde i närheten av varandra och de flesta var livrädda för dem. Jag var i slagsmål med Reine ett par gånger för att försvara syrran. Det gick inte så bra för honom sedan vad jag läste i VLT, syrran träffade väl på honom också och kände inte igen honom.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela