TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sju sanningar...

Publicerad 2009-02-08 13:36:36 i Allmänt,

... undrar om jag ens själv vill veta dem!? ;o)

1. Jag måste få skapa!
Jag är helt beroende av det.
Spelar egentligen inte så stor roll, vad jag gör, smycken, syr, stickar, virkar, målar eller annat, men jag har svårt att inte göra något alls.
Så har jag då naturligtvis en massa oavslutade projekt, är ju vädur!

2.  Jag har ett sabla humör!
Visserligen har det mildrats med åren, jag har blivit bekväm och går undan när det vankas tjafs här hemma, men reta mej inte för mycket.

3. Jag är spelgalen! 
Ja, det handlar inte om pengar utan att spela spel, sällskapsspel eller på nätet.
Jag lägger patiens om jag är riktigt uttråkad.
Är dessutom en plate-spotter så jag tävlar alltid, letar alltid bilnummer.

4. Jag är oerhört bra på att köra bil!
Förr var jag dock rätt hetsig, satt och gapade i bilen och skulle alltid om ifall det låg någon stoppkloss och masade, men med åldern har jag lugnat ner mej.

5. Jag är tidsoptimist!
Gör alltid saker i sista sekunden, kommer alltid i sista minuten fast även där har jag bättrat mej lite med åldern.

6. Jag är rätt lat!
Vill jag inte göra något så gör jag inget, kan ogenerat sitta och titta i trädtopparna en hel dag om jag känner för det.
Men samtidigt rätt rastlös så det blir inga långa stunder i och för sej.

7. Jag är lättlurad!
Det beror på att jag pratar innan jag tänker och drar slutsatser innan jag tänkt klart, tror jag. 
Lite rart naiv så där... haha.

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-02-08 16:28:36

Ja man blir vis med åren och kommer till vissa insikter :-)

Hoppas att du haft en skön helg i snökaoset. Mycket att skotta för oss med villa puh!!

Kram Anna-Karin

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-08 23:00:11

Utifrån dina sanningar så är vi inte särskilt lika varandra, möjligen att saker och ting har mildrats med åren. Och tidsoptimist är jag nog också...Eller något av en tidsstudieman ibland, slösare inte mer tid än nödvändigt på onödig väntan...Så kan man ju också uttrycka det...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela