TyraTok

Livet är ett äventyr!

Slutfasen närmar sej...

Publicerad 2009-02-17 08:06:29 i Allmänt,

... på mina tappra försök till ommöbleringen av kontoret.

Det är tur det för det börjar bli lite svårt att hitta saker!
Rörigt var det ju efter att jag tömt två hyllsektioner och ställt grejer överallt men nu har jag ju rört runt i de högarna i två dagar... ja, ni kan ju tänka er...

Men igår sa vår vaktis här, att nu på förmiddagen idag ska han ta tag i att flytta skrivbordet till motsatta väggen.
Det är ju inte det att jag inte klarar av att flytta bordet själv, det gjorde jag i somras när jag började här, men det är ju tusen sladdar och doningar som han vill organisera på sitt sätt och det får man ju respektera.

Igår var det träning, ragga-pass med A.
Tjugo minuter in på passet sög min ena sko fast i golvet när vi gjorde ett sidsteg och jäklars vad det högg till i ryggslutet.
Försökte tramsa med men det funkade inte så jag stod mest och kollade på.
Sista vändorna kunde jag hjälpligt hänga med...  fan säger jag.
När man väl är där och ombytt och uppvärmd vill man ju ge allt!
Får se hur det går att träna på gymmet idag, har ju en tid med instruktör idag kl 13... men jag känner inte så mycket nu så det går säkert bra.

Gudars vilken vecka, träna två dagar på raken, nu känner jag men övernyttig! :o)

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-17 08:33:38

Det låter minst sagt überhurtigt det där.

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-02-17 11:31:55

Heja dig!

Själv var jag på box-pass med min son. Jag var inte riktigt beredd när han skulle kicka på padsen så han sparkade mig på hakan. Nu pratar jag lite konstigt för jag bet mig i tungan...

Vi hörs

Anna-Karin

PS. Har skrivit mina sju sanningar nu. Äntligen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela