TyraTok

Livet är ett äventyr!

Solen skiner!

Publicerad 2009-02-27 10:36:25 i Allmänt,

Himmelen är blå!
Och jag är ledig!

smileys/Smiley34.gif

Det blev inte så sent på puben igår, åt en jättegod räkcoktail och drack två glas vitt, så det var lugnt.
 Mannen hämtade mej efteråt så jag slapp åka tåg.
Vi handlade lite och sen åkte vi till kompisar som hade födelesedag.
Fick såå god tårta och fika så jag rullade ut i bilen sedan.
Den här veckan har verkligen hela min kosthållning gått åt skogen, men man får ta nya tag.

Undrar vad jag ska fylla dagen med idag då?
Har lite lust att åka upp till stugan och titta till, grilla lite korv och njuta av solen...  ska presentera min idé så får jag se om mannen vill samma sak.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-27 12:19:08

Det låter som att du planerar för en riktigt mysig dag du!

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-27 15:02:57

Låter avgjort som en dag i min smak.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela