TyraTok

Livet är ett äventyr!

Söndagmorgon...

Publicerad 2009-02-15 09:42:06 i Allmänt,

... inte en droppe alkohol rann ner för min strupe igår kväll och ändå vaknar jag med huvudvärk!
Men jag har en teori!
Det kan inte vara kaffeabstinens för jag var inte bakis igår utan bara rejält trött och seg, så jag drack kaffe och åt mat som vanligt.
Är jag bakis får jag inte i mej kaffe och det kan resultera i huvudvärk lång tid.

Utan det det något annat...
För mycket sömn, helt enkelt.
Jag la mej redan vid 23-tiden, sov nog före 23.30 och vaknade strax efter 9 idag, och det är ju högst förvånansvärt eftersom jag sov bort i princip hela dagen i går!!

Nu måste väl kroppen och lilla knoppen vara rejält utsövda!?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-15 14:10:04

Ibland kan man rent bli häpen över hur mycket det går att sova.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela