TyraTok

Livet är ett äventyr!

Uj vad det snöat!

Publicerad 2009-02-22 11:38:12 i Allmänt,

Vilken tur att det inte var idag vi skulle ut till Björnön!
Mycket snö och inte en solgnutta i sikte.

Men träningsvärk!!
Tänk att de få minuterna jag kajkade runt på isen skulle ge mej det.
Nå, då vet man att man använt muskler som legat i träda...
Nu är jag lite sugen på att prova mina skidor och mannen påstår att det bästa vore att göra det idag för att mota värken men se det tror inte jag!
Idag ska jag nog hålla mej inne och ta det lite lugnt, virka lite på min sjal, tvätta och göra lite smycken.
Jag fastnade just på Tradera en stund och klickade hem både det ena och det andra så jag måste göra plats i lådorna för det nya.
Har ju lovat Linda J lite nytt att titta på!
Just ja, jag har en fotlänk att laga också kom jag på, så här har jag ju inte tid att sitta just nu.
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-22 11:49:00

Jag får träningsvärk av blotta tanken på skridskoåkning! Å andra sidan får jag nog träningsvärk av det mesta just nu...:(



Jojomen, Mästerkatten är vår lilla skit som är mer än billig mellan varven. Sängen tillhör dotterns fotoövning.

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-22 11:53:15

Jag får träningsvärk av blotta tanken på skridskoåkning! Å andra sidan får jag nog träningsvärk av det mesta just nu...:(



Jojomen, Mästerkatten är vår lilla skit som är mer än billig mellan varven. Sängen tillhör dotterns fotoövning.

Postat av: Paula

Publicerad 2009-02-22 12:37:11

Va mysigt att åka skridskor! Tyvärr har jag inga, annars skulle jag gärna prova, även om jag fick göra det i smyg från maken...

Jaja, jag har ju iaf sparken att motinera med, ser ut som denna vinter inte tar slut i första taget, det har snöat över ett dygn nu

En söndag med skidor på, är det melodin?

Kram

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-22 13:20:23

Det känns som om även Tanten borde göra slag i saken och åka skidor denna vinter. Haken är att kidsen drällt bort hennes skidor så det krävs en investering för att komma igång.

Postat av: Tesstamente

Publicerad 2009-02-22 13:21:11

Hur kul som helst att åka skridskor, men just nu snöar det snögubbar:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela