TyraTok

Livet är ett äventyr!

9-årsdagen...

Publicerad 2009-01-25 20:29:14 i Allmänt,

... passerade igår utan att jag kom ihåg den!

Shit, hojtade jag vid 23.30-tiden igår kväll, vi firar ju 9 år idag!
Ja,  svarade mannen, jag kom på det när jag var ute i skogen men sen vart det sent och jag glömde jag bort det.

Alltså var han duktigare än mej?!
Men jag skyller på halsondan... som vanligt... hehe.
Vi kom i alla falla överens om att fira den nästa helg istället eftersom jag inte varit tipptopp denna helg.



Jag säger  i alla fall grattis till oss som stått ut med varandra så länge!
Vi möttes här på nätet och träffades rätt snabbt i den verkliga världen och jag kan väl lugnt påstå att det small till rätt rejält.
Visst har vi haft våra ups and downs,  sorger och bedrövelser men framför allt mycket roligt ihop!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-01-25 20:46:52

Vem har inte ups & downs? Hur skulle det vara med en jämngrå lunk i stil med yllefilt eller pannkakssmet? Näää, champagne och blodpudding vill vi ha! Eller inte blodpudding, det vägrar jag, men kanske pölsa då?

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-01-25 20:57:40

Grattis! Det är härligt med löööv!

Postat av: Linda P

Publicerad 2009-01-25 21:28:50

Grattis till er! Härligt med nätromans.... Hälsa din kära sambo så mycket! Vill gärna träffas och fiska lite i sommar, det vore skoj! KRAM

Postat av: Carina

Publicerad 2009-01-26 06:42:07

Grattis visst är det fantastiskt att man kan hitta mannen i sitt liv på nätet!!

Postat av: Paula

Publicerad 2009-01-26 19:21:42

Grattis, vilket kap du gjort, winkwink!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela