TyraTok

Livet är ett äventyr!

Aj aj aj...

Publicerad 2009-01-22 11:04:44 i Allmänt,

I morse när jag klev upp kändes det som om en ångvält hade kört över mej, och backat tillbaks dessutom, ont överallt och allmänt hängig.
Hade faktiskt inte alls lust att ta mej in till staden och jobbet.
Men det gjorde jag ju naturligtvis i alla fall, och tänk,  idag har det gått så bra att jobba!

Bara trevliga telefonsamtal, helt hanterbara, och ingen oöverstiglig posthög att beta av, och jag känner mej inte alls hängig längre, aningens ont i halsen bara.
Det enda jag känner av kroppsligt fortfarande är att jag har ont i nacke och rygg men det är jag van vid.

Fast fy satan vad ont jag har i foten när jag ska sova på kvällarna, det ilar upp i benet till och med.
Hur jag än lägger den så gör det ont...
Nu måste jag ta mej i kragen och ringa min nya husläkare, jag vill ha en magnetröntgen!
Det kan inte stämma att man ska ha ont två år efter att man landade så snyggt på den.

Och idag är det dessutom torsdag!!
Redan!?

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-01-22 12:26:36

Vad skönt att det gick över. Inledningen där lät som en redig flunsa och det är ingenting att ha.

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-01-22 13:13:43

Hej!

Denna veckan sprang iväg.

Jag får nog avregga firman för det verkar enklast.

Fick paper om det igår tillsammans med FA-skattsedeln.

Ha det så gott och hoppas foten snart blir bättre.

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela