TyraTok

Livet är ett äventyr!

Friday night´s alrigth

Publicerad 2009-01-16 22:52:48 i Allmänt,

Alvenäs hade äntligen en klänning som passade henne!
Japp, det var min kommentar om Let´s Dance.

Nej, så lite åsikter kan jag ju inte ha...
Jag ville att Kitty eller Linda skulle åka, helst Kitty.
Jag är lite besviken på hur hon framställer sej själv för jag gillade henne verkligen i Big Brother.
Har hört henne lite i radion och inte alls fått den här bilden av henne... men Linda ser ju ut som ett stenansikte och rör sej som ett fastfrostat kylskåp så OK...

Jag hade förresten en jättefin klippdocka när jag var liten som hette Kitty minns jag nu... åh vad jag älskade att rita kläder till mina klippdockor!
Jag fick aldrig något dockskåp fast det var min hetaste önskan så jag ritade och plitade som fasen.

()()()()()()()

Idag dog hela vår verksamhet på jobbet 11.30.
Satt i samtal med en kund och hon bara försvann och sen frös bilden på skärmen och ja... sen vart det tyst.
I och för sej var det skönt för fy fan vad mycket trista samtal man fick.
Fakturorna har gått ut och folk  är inte nöjda!
Oftast beror det på dem själva men det går liksom inte in...

Det blev lång lunch och lååång fika efter team-mötet, men sen insåg vi att det vi lika gärna kunde gå hem för då hade man liksom tappat glöden.
Allt som skulle göras skulle göras via datorn.


Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-17 08:36:37

Läste nu i tidningen att det berodde på att en skrivare fick fnatt och började skicka ut 25.000 meddelanden i sekunden haha. Den sänkte allt ganska snabbt.

Postat av: Berith

Publicerad 2009-01-17 08:59:59

Fy fasen vad man är beroende av datorerna. Det är ju urbra att de finns, men så jädra sårbart!! Skönt iofs att slippa alla gnäll-samtal.

Kramelikram

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-01-17 10:53:02

Exakt samma fundering om Js klänning hade vi här. De har varit förfärliga i tidigare program i serien, nästan på gränsen till patetiska. Linda var sur och skulle def åka ut. Kan tycka synd om henne förstås men det är ju ett underhållningsprogram lika mycket som ett dansprogram och det funkar inte med sura buttra deltagare. Ilsksints som Kitty går ju bättre, alla undrar ju nu vad som händer runt henne nästa vecka. Ska hon klippa till juryn eller inte?

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-17 18:34:00

Linda, jag såg det jag med, vilket fiasko!!



Postat av: Linda P

Publicerad 2009-01-18 19:25:20

Vi drabbades också av datorkrasch men fick ju tyvärr inte gå hem!! Körde med papper och penna nästan hela dagen, hann jobba sista timmen med datorn igång... Teknikens under!

Postat av: Arandur

Publicerad 2009-01-18 19:29:26

Hoppas du får en fortsatt trevlig helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Gillar du det får du gärna följa den med bloglovin.

Postat av: Marina

Publicerad 2009-01-18 19:30:41

Hjälp mig att komma på vad man kan vinna i mina tävlingar, så kanske du är en av dom som vinner en dag (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela