TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hit och dit

Publicerad 2009-01-15 10:03:20 i Allmänt,

Jag har just satt ner ändalykten på kontorsstolen för andra gången idag.
Imorse när jag kom var det inte en människa i korridoren,  jag börjde nästan fundera på om jag kommit en lördag!
Jag brukar inte tillhöra de första som är här direkt... :D
Men sen såg jag att gymnasieintagningen var öppen och där inne satt faktiskt en personal.

Fick besök av maskinist F från gamla jobbet, trevligt!
Han var mitt inne i ett samtal när han kom och det visade sej att det var E:s barndomsvän J, men jag hann inte hojta hej i bakgrunden.
Säger därför HEJ här om barndomsvännen skulle råka läsa.

Det är dags för F att sätta sin lille E i dagiskö minsann, vad tiden går fort!
Men det vet ju jag,  dotter J, som jag just skjutsat till ett möte fyller 25 alldeles strax.
Hon var också sex månader för ett litet tag sen! ;o)

Nu väntar jag på fika, men jag kan ju inte komma tillbaks efter ett ärende och fika på en gång, får uthärda en kvart till!

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-01-15 16:18:30

Inte trodde jag att jag också skulle bli en sån, det var ju sy nyss, vad tiden går fort, jag minns som igår men nu är man där. En av mina bästa kompisar ska bli mormor men hennes dotter är ju lika nyfödd som min. Hur blev det så?

Postat av: Berith

Publicerad 2009-01-15 19:59:42

Det är ju det jag tjatar om hela tiden...fy tusan vad åren rullar på!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela