TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lunchtime!

Publicerad 2009-01-30 12:01:16 i Allmänt,

Snart dags att sleva i sej matlådan, chili con carne med min älskade vita bönor med chili-och limesmak från Go Green.
Det blir en jättehäftig smak på con carnen om man använder dom bönorna istället för vanliga vita bönor.

Imorse åkte jag tåg in och när jag satt där och filosoferade ringde mannen och var lite sur.
Jag skulle tydligen väckt honom för han skulle ut i skogen till en viss tid.
Jag som var så hänsynsfull och smög för att han inte skulle vakna!
Inte stod det i pannan på honom att han skulle upp, och han brukar dessutom alltid ställa sin klocka, även om jag har ställt min.
Undrar om han hann med...?

Intressant va? :D

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-01-31 09:34:03

Godmorgon!

Ja, det avr väldigt vad man hade att göra är man blev arbetslös. Men det löser sig när man får mer flyt på saker och ting.

Ha en skön lördag!

KRAM

Postat av: Paula

Publicerad 2009-02-01 13:57:46

Det måste jag prova! Tycker vita bönor i tomatsås blir lite väl sött o sliskigt för min smak!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela