TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nemas problemas!

Publicerad 2009-01-27 15:49:51 i Allmänt,

Att jobba har gått som en dans med hjälp av en flaska vatten vid hostattacker och pappersnäsdukar  vid nysningar, så har dagen gått undan.
Eftermiddagen bestod dessutom av ett möte, och det blev ingen högtravande tillställning utan ett möte där det efter ett tag vart en hel del spånerier och många garv, sådana möten gillar jag.

Inte ens posthögen var skrämmande stor och mailboxen svämmade inte över heller så jag är ikapp redan.
Det beror väl mest på att telefonen inte tokringt under förmiddagen och det tackar jag för.
Nu ska jag röja undan det sista innan mannen kommer och hämtar mej,  jag tog bussen in i morse av ren bekvämlighet.
Vi ska åka runt bland lite butiker och kolla efter 25-årspresenten!
Hoppas jag hinner en sväng på IKEA också, det var ett tag sen, där är alltid kul att gå och speciellt när det är vardag och inte så trångt.

Nu kom sista postvändan... bäst att återvända till jobbet!

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2009-01-27 16:00:52

Skönt att du är piggelin igen! :0)

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-01-27 18:13:45

Oh, vad fint det har blivit här! Har du gjort nytt själv?! Jag fick hjälp med allt mitt nya!



Dagen gick bra och det är skönt att den är över i allafall!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-01-27 20:30:03

Det är skönt att inte behöva prata så mycket i telefon när man hostar. Gald att höra att du mår bättre.

Postat av: anne

Publicerad 2009-01-27 21:04:39

Jag ordnade med 50-års present idag och konstaterade att två enkla delar till Georg jensen-ringarna kostar knappa 10 000 kr. Med flera delar och några diamanter kom man upp i 23 000 kr. Som hittat! :)

Postat av: Berith

Publicerad 2009-01-28 08:20:55

Skönt att du är på benen igen, fortsätt så!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela