TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nu är det klappat och klart...

Publicerad 2009-01-22 20:48:40 i Allmänt,

... gymkortet är fixat!

Chefen faktureras tusen riksdaler och trehundra dras från lönen och för den billiga summan, (i alla fall för mej personligen)  kan jag träna ett helt år på gymmet i stadshuset!

Hade tänkt sparka igång idag men jag har haft ont i halsen hela dagen och nu på kvällskvisten känner jag mej lite febrig.
Självklart, det lackar ju mot helg och då är det ju så himla kul att ligga sjuk...
Men man ska inte ta ut sorger i förskott, det kan vända.
Och om det inte gör det har jag fått låna filmen Pistvakt av snälla kollega C så jag har något kul att titta på.



Ja, jag ska titta på den även om jag inte blir sjuk förstås, för den har jag inte sett men jag älskade TV-serien.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-01-22 20:55:31

Då får vi hålla tummarna att vi klarar oss.

Massa kramisar

Nu är det tv nämligen.

Postat av: Maria

Publicerad 2009-01-22 21:03:05

Åh, vad roligt att börja träna :-)

Det ska jag oxå börja med nu när jag börjat jobba ordentligt..



Ha det bäst !

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-01-22 21:11:43

Låt bli att bli sjuk!

Postat av: Berith

Publicerad 2009-01-22 21:25:28

Hoppas du inte blir sjuk nu!!!

Jag älskade Pistvakt när det gick på TV. Totalt dråpligt!!

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-01-22 22:44:18

Hej!

Hoppas du inte blir sjuk. Sätt på pistvakt på en gång. Ett gott skratt kanske håller förkylningen borta.

Ha det bra i helgen.

Kram Anna-Karin

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-01-22 22:44:56

Hej igen!

Va fin bloggen blivit..

Kram igen

Postat av: Junitjej

Publicerad 2009-01-23 06:25:09

Så bra att chefen bidrar till gymkort!!

Postat av: anne

Publicerad 2009-01-23 08:41:14

Jag har dvd med tv-serien. Serien älskade jag, men många avsnitt på raken blev flera för många. Konstigt.

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-23 09:46:44

Kattis, min vitlökskur bet inte... jag blev hemma idag! :(

Maria, det ska faktiskt bli skönt att få igång kroppen lite, motverka gumhänget! :o)



Tanten, jag försökte verkligen men...



Berith, jag blev det, fasen säger jag, till helgen!



Anna-Karin, skulle nog tittat på filmen igår.

Såg dej just gå förbi med Brolle, vad duktig han är!



Junitjejen, det är bra med friskvårdspeng, och nu kan jag även utnyttja träningstimmen på arbetstid varje vecka när gymmet ligger i huset.



Anne, kan tänka mej att det blir lite mycket, får se hur filmen är.



Ha en bra dag alla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela