TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rastlös...

Publicerad 2009-01-26 22:48:25 i Allmänt,

.... har jag varit idag så det heter duga.

Tvingade mannen att åka in till ICA Maxi och handla istället för Suras tråkiga Willys-butik.
Nu har jag travat runt här i lägenheten och i viss mån i byn sedan torsdagkväll,  behövde verkligen lite andra vyer.
Hittade inget speciellt roligt att handla förutom mat men det var OK i alla fall.

Har just haft ett långprat med broder i telefon, vi planerar 25-årspresent till helgen, måste ju hitta det mest prisvärda!
Mycket sökande på nätet i varsin ände av luren, och så började jag googla på mitt efternamn.
Det finns bara en släkt som har det här namnet och det är inte sant vilken stor släkt jag har runt om i världen... men ingen vet vem lilla jag är.
Ja, förutom mina bröder i Helsingfors och någon enstaka kusin, men dom bryr sej inte...  jag saknar min syster!

Nu ska jag förbereda morgondagen, ska faktiskt jobba imorgon, annars är risken att jag får en knäpp i knoppen  här ute i ingenstans, jag behöver staden!
Halsondan har gett med sej bra och nu är det mest rethosta, det får dom stå ut med imorgon.
Tror minsann det är utelunch med hela avdelningen dessutom om jag inte missminner mej.

Jag önskar er en goder natt!

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-01-27 07:06:14

Skönt att du mår bättre.

Postat av: linda

Publicerad 2009-01-27 07:32:52

Någon dag kan det vara skönt att vara hemma..men när den dage gått vill man bara iväg..L



hOPPAS DU VAKNADE MED en go hals och inte en ond..L



Ha en underbar dag!

Postat av: linda

Publicerad 2009-01-27 08:46:46

Nä..kräksjuka kan man mer än gärna vara utan..något ont påfund.



Migränkillen..L mår bättre nu iallafall..han ligger och myser med mig och kollar tv.



Postat av: åsa

Publicerad 2009-01-27 10:46:39

Hoppas du mår bra så du kan jobba, för när man börjar bli rastlös då börjar man bli frisk...

Ha dé!/Kram

Postat av: Berith

Publicerad 2009-01-27 13:48:40

Nu får vi hålla oss på benen...nog med förkylningar!!! Basta...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela