TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rättelse!

Publicerad 2009-01-29 19:37:17 i Allmänt,

Tittade lite på mina kvitton från shoppingraiden på outleten igår och måste ju genast korrigera mej.
Jeansen kostade 62 kr och 50 öre, och likaså koftan jag köpte!!
Att det var halva rea-priset, det hade jag missat!
Kunde ju köpt fler grejer juuuu! :D
Jag köpte två par av de här jeansen i våras, det är JSFN-jeans från Josefsson och dom har varit hur bra som helst, hållit form och färg, då kostade dom 124,50 per paret.
Just därför känns det ju extra fyndigt med 62 spänn för jeans.

Just vaknat efter en tupplur i soffan, känns som om jag skulle kunna flytta direkt till sängen men det kan man ju inte göra så här tidigt.
Då vaknar man väl vid 23-tiden och är hur pigg som helst så det är bara att tvinga sej att piggna till här nu.
Hela eftermiddagen satt vi i möte,  gick igenom medarbetarenkätens resultat,  det vart lite svårt att hålla upp ögonlocken på slutet.

Och likaså efter middagen följdaktligen.
Jag sov i soffan igår med en skvätt och somnade ändå från TV:n ganska snabbt efter jag lagt knoppen på kudden!
Nu får det bli ljust snart så man orkar hålla sej vaken!
Fast i morse kvittrade fåglarna när jag stod och väntade på bussen, det lät som en underbar förvarning om våren.
Men mannen säger att februari ska bli kall... vet fåglarna om det?!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-29 21:54:16

Vilket fynd! Otroligt! :)

Postat av: anne

Publicerad 2009-01-29 21:54:43

Det var jag...

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-30 08:02:58

Ja, där är jag nog böjd att hålla med, vilket fynd!

Postat av: E

Publicerad 2009-01-30 08:48:38

Äsch då, det är bara i Norge det ska bli kallt i februari! Vi kommer ha för-vår och sedan kommer värmen första mars! Ni kommer knna sitta ute i solen på din födelsedag! :0)

Postat av: åsa

Publicerad 2009-01-30 09:11:26

Ja, din karl får nog rätt, det ska visst bli svinkallt under hela februari, men som sagt...våren är på G för har du märkt hur länge det är ljust på eftermiddagarna...och du har rätt i det där med småfåglarna, de har börjat så smått..

Ha dé!/Kram

Postat av: Berith

Publicerad 2009-01-30 11:14:58

Februari brukar kunna vara en hemsk månad. Vi får hoppas att det blir annorlunda i år!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela