TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tar tillbaks...

Publicerad 2009-01-10 22:08:02 i Allmänt,

... det jag svamlade om tidgare att jag börjar få ordning på ekonomin!
Kollade kontot, etthundrafyra kronor och några korvören är vad som finns att tillgå!
Strålande tider!
Skulle bistå döttrarna med lön för att dom hjälpte till med blomkörningen men men... ugh!
Nu har jag ågren och nästa jul ska det vara en stark svångrem åtdragen!!!

Mannen kom in nu efter att ha ställt in bilarna och undrade om jag hade tappat ett kontoutdrag från Minuten utanför bilen...
Tror jag inte svarade jag och när jag fick se summan kan jag garantera att det inte är jag även om jag hett kunde önska det!
Vem fasen har 233.854 kr och 97 öre på sitt kortkonto???

Hade jag det skulle ungarna få en hel del till hjälp för uppehälle kan jag säga!!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-01-10 22:41:29

Det var nog mitt kontoutdrag han hittat! :)



Snuskiga förslag, inte ett enda...Å andra sidan har jag sett hur de kan se ut, så man får vara innerligt glad att man slipper...

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-10 22:52:13

Jasså, fullmåne? Där ser man, får kolla upp mot himlen då :D!

Postat av: Skogshuldran Titti

Publicerad 2009-01-10 22:54:50

Å, jag som blev så lycklig och trodde det var mitt...!

Suck...

Postat av: anne

Publicerad 2009-01-10 23:02:47

Nääää....Har inte fått, har inte gjort..



Men ett flickebarn på Gotland klippte in ett förslag hon fått på sin blogg, och det var det grövsta av det grövsta. Till en 16-åring. J-la pervon det finns.

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-10 23:08:20

Anne, det må vara hänt att dom anfaller damer i medelåldern via mobil, men inte unga tjejer, för sådant finns inget försvar alls. Häng dom högt!

Postat av: Berith

Publicerad 2009-01-11 08:17:47

Herre j...Undrar vem som har dom pengarna. Skulle sitta fint så här i januari..tihi

Postat av: E

Publicerad 2009-01-11 10:54:54

Ja jag önskar verkligen att det var mitt kontoutdrag :0( Fan så motigt det är att leva med malfylld plånbok och ett konto som gråter... :0/

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-01-11 10:58:04

HEj!

Nej, jag har inte skrivit om att jag blivit uppsagd tidigare för eleverna visste inget förrän i fredags.

Så jag har legat lågt, men nu kunde jag berätta.

Jag hejar på Samuelsson i Let´s Dance, bara för han verkar sååå mysig. Hihi

Kram

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-11 11:27:17

Berith, man undrar verkligen vem som glider runt med den summan på kontot!



E, visst är det, det spelar fasen ingen roll hur man vänder och vrider sej, pengar har man aldrig!



Kattis, aha, då förstår jag!

Ja, han verkar vara en mysgubbe, Samuelsson.

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-01-11 11:32:30

Hihi, ja vi var 5 vädurar som fika igår. Så roligt.

Klart att det funkar bra då, vi är ju så snälla, vi vädurar.

:D

Kram

Postat av: Maraia

Publicerad 2009-01-12 23:44:07

Ja inte va de jag som hade tappat de kontoutdraget, även om jag önskar att det vore jag.

;o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela