TyraTok

Livet är ett äventyr!

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2009-01-13 12:47:20

Hmrfm, jag tror ju inte ett dugg på att du skulle trivas utan mörkret, grådasket, leran, regnet, du skulle bli lappsjuk på en vecka!

Haha, ja jag säger då det

Ja nog ska man ha hyra som inkluderar allt, så hade vi förr, men ändå envisades vi med att flytta, vi fick ju "egen" tomt, stor balkong och bastu samt ett extra rum....

Nu ska vi mäta hur mycket el elementet i badrummet slukar, sen får vi allt ta en förhandling med hyresvärden

Ha de!

Postat av: Ann

Publicerad 2009-01-13 18:47:51

Haha! Ja det jobbet vore ju inte fel:)

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-13 20:44:23

Paula, jag hade också flyttat under dom premisserna!

Bastu, tomt, mera rum!!

Men vad gäller jobbet tror jag att lönen botar lappsjukan!

Kruxet är bara att jag inte gillar att vara djupt under vatten, men med den lönen kan man ju hyra in någon som fixar den biten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela