TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vi hädan...

Publicerad 2009-01-23 17:34:24 i Allmänt,

... upprepade jag som ett mantra och se... halsondan har vikit lite!

Och dagen har jag tillbringat framför skärmarna, alternerat mellan datorn och TV:n.
Såg reprisen på serien Mesta mästarna, tror jag den heter.
Jag tittade inte på den från början, det har varit ganska mycket skriverier i lokalblaskan om den eftersom Pelle Fosshaug från Västerås är med.
I ärlighetens namn är han ingen favorit, alltså har jag inte sett programmet. 

Korttänkt har jag insett nu och jag ångrar mej för det var ju ett toppenprogram!
Spännande tävlingar och lite inblickar i alla idrottsessens liv och karriärer i en lagom blandning så den måste jag följa hädanefter.

Annars gillar jag inte att fastna i serier, ser över huvudtaget inte mycket på TV längre.
Somnar till 2 1/2 män för det mesta, den serien gillar jag.
Köpte en bok när vi var och handlade för det var pocketrea på Willys.
Katerina Janouchs Sommarbarn som jag tänkt läsa länge, får se om jag tar den i helgen.

Kommentarer

Postat av: Linda P

Publicerad 2009-01-23 20:17:39

Vilken fin bild du har bytt till!! Krya på dej så att du kan njuta av helgen... KRAM

Postat av: anne

Publicerad 2009-01-23 21:00:29

Var skrev du om Blondinbella och hennes dans då??

Postat av: Paula

Publicerad 2009-01-23 21:16:11

Hej, läser att du varit sjuk, trist! Men du, vad ljust och fint det blev här. Visst kunde texten vara lite mörkare men den är ändå läsbar. Tyvärr vet jag inte hur man ändrar färger..

Tofflorna var för underbara, jag har tappat bort mina tofflor! Har letat i dagarna två nu, utan att hitta! Och jag bor inte i ett slott utan i en liten lägenhet...det är så att jag har två par, det är flipflopparna som fattas. Har gått i varma tofflor ett tag då det är så dragigt på golven.

Hoppas nu du håller dig frisk och får en riktigt myspysig helg med gott i glas o på tallrik!

Kramen

Postat av: anne

Publicerad 2009-01-23 21:35:05

Du bara pratar du...;)

Postat av: carina

Publicerad 2009-01-24 08:28:00

Jag har också hört att det programmet ska vara riktigt sevärt men inte kommit till den knappen ännu.

I ärlighetens namn är det inte jag som har kontrollen över zappen här hemma.

den är dessutom inställt på att zappa runt så jag har gett upp om att kunna se att helt programm, åtminnstone när maken är hemma!

Krya på dig..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela