TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vilken tajming...

Publicerad 2009-01-24 11:54:14 i Allmänt,

... jag vaknade precis till reprisen av Bygglov,  som jag missade att se i veckan.

Fast det är väl inte så hävligt att vakna kl 11.22 kan jag tycka... halva dagen borta liksom.
Jag var visserligen vaken en kort sväng tidigt i morse när mannen kom in och sa: Godmorgon host-Fia, hur är det?
Eftersom jag inte hade någon röst hann jag bara kraxa fram att det  var rätt bra, men kunde aldrig fråga vad han menade.
Har jag hostat inatt?
Får fråga när han återkommer från harjakten.

Ute är det helt vitt, det måste ha snöat en hel del inatt!
Lika ont i halsen idag som i går morse men ingen feber.
Undrar vart det ska leda...

Nu ska det kaffas och ätas lite yoghurt till TV:n.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-01-24 12:25:18

Det är nåt visst med virusar. Krya på dig!

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-24 21:00:03

Tanten, vissa verkar vara just väldigt vissa, och själva blir vi vissna av dem!

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-01-25 09:00:53

Aha, en harjägarfru till! Det är ett slags gräsänkaliv, fast inte helt fel.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela