TyraTok

Livet är ett äventyr!

7 mm...

Publicerad 2009-07-02 20:46:07 i Allmänt,

... är vad som är kvar på sambons knopp,  de yviga lockarna (som jag inte alls är avundsjuk på, neej) har jag skalat av med klippmaskinen.
Blev nästan sugen att göra lika på mej själv... måste vara jätteskönt att var så kal på huvudet i denna värme.
Dotter D vågade ju... men... jag har ju just färgat håret,  det vore ju att slösa bort 47 kr! ;o)

Eftersom vi inte fick någon champagne idag till fikat tog jag semester imorgon, jag trodde ju det skulle bli en daglig liten festlighet men där bedrog jag mej.
Dessutom kunde inte killen på Konsult o Service fixa min dator så jag kan skicka PDF-filer och det är just det jag skulle behövt göra imorgon så jag tog semester.

Fyndade en lila kjol för 99 kr på Indiska under lunchen och ett par lila jeans på Åhléns för 50 kr på min väg till bilen efter jobbet.
Det var väl egentligen inte det jag behövde mest men man kan ju inte springa förbi sådana tillfällen.



Nu har vi varit och badat hundarna vid slussen, det var så varmt i vattnet men jag hade inga badkläder med mej.
Mannens vilda idé om att bo på Joberg verkar ha lagt sej tack och lov... aningens för varmt för att bo på ett stort fält och min mage har gjort uppror, då vill man sova hemma.
Om den stillnar under kvällen åker vi nog in en sväng och tittar på bilar... vi får se... tar en dusch och avvaktar...

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-07-02 21:44:06

Hej!

Ja visst vore det skönt med kort hår i denna värme....

Vi var vid slussen förra veckan men då hade de slängt en massa glas i vattnet. Så onödigt...

Vi var i långsjön istället ikväll. underbart!!!

Kram Anna-Karin

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-07-03 06:55:21

Min hårsvett skojar man inte med i detta väder men jag är inte helt säker på att jag skulle se klok ut i snagg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela