TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hjälpa andra...

Publicerad 2009-07-01 11:51:59 i Allmänt,

... är bara kul och min förmiddag har gått åt till att hjälpa gymnasieintagningen att kuvertera intagningsbesked.
Några namn känner man igen... många av mina vänner fick barn senare än mej så de har gymnasieåren kvar.
Och jag har för alldel yngre vänner också med barn i den åldern förstås.

Temperaturen imorse var lite mer uthärdlig så min vandring från bilen till jobbet gick lättare idag.
Och det är nästan på gränsen till kallt på mitt kontor... skumt.
Bra det i och för sej för jag behöver lite energi nu... hemma ser det ut som en tornado dragit fram... urk... och tvätthögen är rejäl.
Man har ingen ork att ta itu med sånt när lägenheten är 40 grader varm.

Igår lyckades jag i alla fall peta i lite ny färg i håret så jag slapp se mina gråa strån och tvätta en maskin, jippie vad det går undan!
Jo förresten... jag pratade i telefon och lagade mat också, vilken bedrift!
Sedan tog jag ett glas vin ute den lilla trädgården, man vill ju inte gå in när kvällarna är ljusa och varma.
Mannen hade fått högtalare till husbilen så han monterade och donade, nu kan vi poppa rejält om vi far ut.

Längtar efter nästa ledighet!!


Kommentarer

Postat av: Chrstina

Publicerad 2009-07-01 17:02:23

Hej Det är tur att du viker kuvert istället för mig som är på SEMESTER. Hemkommen från en tur med båten. Vi ses kanske på Power Meet.

Postat av: TT

Publicerad 2009-07-01 18:24:12

Hmmmm... du fick i alla fall ingen paj och champagne idag du som har SEMESTER! Hehe!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela