TyraTok

Livet är ett äventyr!

Latmansmorgon...

Publicerad 2009-07-10 09:23:14 i Allmänt,

... med lite extra sömn blev det idag, till min stora lycka!
Jag är en notorisk sömntuta, det ska erkännas... i alla fall vad gäller morgnar.

Eftersom mannen ändå skulle in till sin läkare till nio beslöt jag mej för att åka med honom istället för att ta tåget.
Skulle dessutom ta med en tomatplanta till kollega U, inte kul att släpa den på tåget.
Risken vart väl då att hon bara fick en liten pinne nedstucken i en kruka, haha.

Kanske inte flexar ut efter lunchen nu när det blev sovmorgon men till fyra jobbar jag nog inte heller... vi får se.
Hörde att vädret ska bli lite bättre till nästa vecka, det får jag innerligt hoppas.
Pratade med granntjejen igår och hon tyckte inte det är kul att ha fem veckors semester i detta regnande och det kan man förstå... vi vill ju ha

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-07-10 13:09:32

Skönt att kunna göra litet som man vill på jobbet. Jag hoppas allt det blir bättre väder till kommande veckor, även om vi klarat den här veckan riktigt bra. Någon strandvecka blev det ändå inte...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela